Mijn 15 favoriete boeken van 2017!


Allereerst wens ik iedereen een gelukkig 2018, goede gezondheid en heel veel nieuwe verhalen om in te verdwalen. 

Ik doe niet aan lijstjes. Maar wil wel even terug kijken op de mooiste boeken van 2017. Uitgebracht in 2017!

Dit was niet gemakkelijk. Ik heb de teller op 15 boeken gezet. Deze boeken kregen allemaal 5***** van mij dit jaar. 

Ze staan niet allemaal op de foto, maar wel op mijn lijstje.

Maar wel in een willekeurige volgorde, op een lijstje! Hier komen ze, zonder de auteurs. Ik denk namelijk dat jullie die wel weten of kunnen raden! 

Verkapt 

Schone Slaapsters 

Syndroom 

Slapen doen we morgen weer

P.I.D.

Een seconde later

Echo

Het beest

Toevluchtsoord 

Prooi

Voorlopers 

Drakenspoor

De monster kermis

Het goud van de gelaarsde kat 

Ronny en het grote spinnenweb 

Plaats een reactie